God kväll!


Ska snart nana sängen men tänkte jag skulle skriva några rader för att underhålla er :P
Dagarna flyter förbi ganska ohändelserika, skola, plugg, laga mat, promenader osv.
Huvudvärk har jag också, så att det räcker och blir över tyvärr.

Hälsade på Nicklas bror och sambo och lilla Isabella som precis fyllt 6 mån idag, vilken unge säger jag bara.
Så otroligt söt! Lärt sig att säga mamma, speciellt när hon är ledsen eller arg, urgulligt! På vägen hem åkte vi "förbi" netonnet och köpte med oss en mixer hem, blev så fruktansvärt dugen på smoothies igår kväll så det har vi gjort ikväll med kiwi, banan, äpple, frysta frukter, honung och vaniljyogurt. UNDERBART!

Förövrigt har jag börjat äta upp mina nutrilett idag som har stått i skafferiet i säkert 6 mån tycker det var dags nu när vi ska till Tunisien, Hammamet en vecka i sommar. Vägrar se ut så här då! Vill vara smal och snygg ;)!

Äsch! Sängen nästa. eller förresten felsms ETT MÅSTE! HAVE FUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0