Ansiktsmössa efterlyses ?

JAG FRYSER IHJÄL! Det är 18 grader i våran lägenhet, det är ju inte NORMLAT!

BRRR! Massa snö har fallit under natten och kallt som attan har det blivit igen. Visst det är ju bara att klä på sig, men vad sjutton ska man göra med näsan, hakan och kinderna ? En specialre kanske ? Kan ingen uppfinna det innan jag tappat både hakan och näsan.

Hundarna uppskattar snön massor iallafall så det är bara att ge sig ut och busa :) Ganska kul faktiskt! Tråkigt att det blir mörkt så fort bara :(

Imorgon ska vi ÄNTLIGEN få våran diskmaskin inkopplad, det var för fan 4 veckor sen vi ringde och nu ska de komma och göra det imorgon och Nicklas ska diska upp det vi yar nu ikväll, vet ni va det betyder ? JAG BEHÖVER ALDRIG MER DISKA FÖRHAND! JAG ÄR I EXTAS! WIIIIE!

Aja åter till världens av cirkulation, blod och repiration! Tjingeling!
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Men åhh Josse du har missat något.. Rånarluva.. Du kan få min nästa gång du kommer.. Påminn mej bara =)

2010-01-17 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0