UNDERBART!

Gud va det var skönt att få sova till över tio idag :) Vakna helt och hållet utvilad och se att pluttan Akilles ligger och rullar runt och redan är vaken, Lotta låg och snarkade på golvet som vanligt. Nicklas var så gullig och va ute och kissade dem innan han gick till jobbet så jag fick sova ut :) Tack baby!

Sitter och dricker teé och har ätit ett par skedar med yougurt. Inte alls sugen på nått, känner mig jätte krasslig både i hals, huvud och allmänt och snacka om att jag inte har tid med att vara sjuk nu precis när allt drar igång i skolan och har första seminariet på tisdag. Nej nej, det funkar inte! Så nu ska jag knarka teé och honung dygnet runt fram till tisdag, så håller vi tummarna!

Måste springa ner till torget nu och köpa sköljmedel, börjar tvätta nu vid 13 och har bara en liten slatt kvar på botten och det räcker inte långt för mig som missbrukar sköljmedel när jag tvättar, men blir så äckligt torrt annars när man torkar i torkrum. Ska slänga på ett brev till CSN med, fick redan på igår att man måste anmäla att man faktiskt har börjat skolan för att få några pengar och här hemma går jag och undrar varför det inte trillar in några ? Inte så konstigt då ju! KLANTSKALLE!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0