Plugghäst

Idag blir det inte mkt tid här framför, jag MÅSTE verkligen ta tag i pluggandet. Har semenarie nu på måndag och sen torsdagen efter och det är en MASSA att läsa, så det är bara att sätta fart! Ska försöka skriva lite anteckningar och sådant med, för att underlätta både semenariet och inför tentan sen.

Gick och la mig med Nicklas vid 10 igår :D haha och sov till 9 idag! Snacka om utvilad!

Vi får hem nya bilen idag me, ska hämta den så fort Nicklas är hemma från jobbet, sen packar vi in hundarna så de också får sig en provtur i den nya fina Forden :D Blir nog en tur till skogen så de får springa lite! Nu gäller det bara att få Saaben såld, det är nån intresserad från LULEÅ haha. Bara 16 timmar bort :P

Aja, nu ska jag sluta tjata och plugga istället, så nu försvinner jag in i böckernas värld!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0