Plugga

For till Huskvarna i fredags och kom hem igårkväll :) Haft en myspys helg hemma med familjen utan datorn. Nicklas har hjälpt mamma och pappa i köket, gipsat en vägg, rivit en vägg och "lagat" lite golv och sen lite annat smått och gott. Det kommer nog blir skit bra när det blir färdigt. Hundarna har busat för fullt i trädgården och inne. Mamma och pappa har ju två hundar de med så det har vart fullt hus, tur att mamma inte hade städat innan ;)

I fredags åkte vi ut till Malin och Jonny och tog med oss pizza :) Hundarna fick busa ute på fälten och gissa om Akilles och Lotta trivdes! :D Akilles och Snuffa mätte lite krafter i mellan åt, de är ju trots allt lika gammla, skiljer bara sex dagar, men de kunde busa ihop!

Åkte och kollade på datorer i söndags med pälsk med blev inget köp, alla ser ju likadana ut så det är skit svårt. Ska ju ha en liten 10 tums till skolan bara, men har fastnat för de med vitt tangentbord och sen en rosa hade ju inte vart fel, så vi får väll se vad det blir när pengarna trillar in.

Sov som en stock till 10.30 idag, vaknade inte ens när Nicklas gick upp eller åkte till jobbet, och inte hundarna heller tror jag. Han började ju jobba i Uddevalla idag och gick upp tidigare än vanligt, får köra 16 mil om dagen stackarna :( och vara borta längre dagar än han är van vid.

Ska sätta mig och plugga nu, har mitt första seminarium imorgon och vill känna mig väl förberedd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0