Ping pong

Åkte till skolan i vanlig ordning imorse, hann komma till Borås resecentrum innan jag fick veta att föreläsningen var inställd, pågrund av att Clary var sjuk! Ahaja ? Det var bara att sätta sig på första bästa buss 50 min hem igen! JIPPI! Vilken bra början på dagen! Fast att jag va ute och kollade på ping pong sent igår kväll och där stod inget, ofta man hinner sätta på datorn och kolla på morgon, då får man ju ställa klockan 10 min tidigare, och det är inget jag gör frivilligt!

Åkte hem och la mig igen med vovvarna och somnade, vaknade vid 13 :) Jätte skönt!

Resten av dagen har nu gått åt till att titta på True blood :D Inte fy skam de inte!
Guuud va bra den serien är, har kollat på hela första säsongen nu och imorgon börjar jag på andra :D
Ni som inte har sett den, MÅSTE se den, även om ni tycker om vampyr serier eller inte, för den är INTE alls sån!

Nu väntar jag på Nicklas, ska åka till skogen med vovvarna och svar JA kameran ska med idag :D (hoppas jag, peppar, peppar) så vem vet, kanske bjuder på några bilder ikväll :D sen ska vi åka till Willys och handla mat, helt tomt här hemma just nu, så det behövs fyllas på :)

Ni som har glömt vad som hände sista avsnitten i Desperat Housewifes, precis som jag kan kolla på femman idag klockan nio, då sänds de sista två :D

Ska tina några köttbullar till vovvarna nu, Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VIlle bara önska dig en trevlig dag :)



kramar Linnea

2009-09-30 @ 14:20:34
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0