När tiden räcker till

20 ÅR BLEV JAG I TISDAGS :D hihi! Det missade ni!

Usch va kass jag är som säkert inte har uppdaterat på 2 veckor nu. Haha.
Men herregud, trodde inte skolan skulle ta så mkt tid, 40 tim i veckan säger dom, som ett heltidsjobb!
Sen ska hundarna ha tid och Nicklas såklart! Sen ringer brorsan och säger att han gjorde 3 omtentor på denna tentan som kommer nu, så gissa om jag känner att jag måste plugga, min bror är ju inte direkt ett dum huvud :O

Så jag har inte gjort så mkt än att vara i skolan och sen plugga efter det och sen sovit en massa. Är i helt fel vecka i månaden nu med kan man väll säga så ibumetinen är min bästa vän just nu :) hihi!

Helgen spenderade jag, Nicklas och vovvarna i Helsingborg på vandrarhem och hundutställning :) Jätte mysigt! Akilles skötte sig jätte bra och tog hem sitt första CK :D Vi vann även avels och uppfödar BISet, så vi hade helt enkelt en kanon helg!

Ny bil ska det bli med :D Har provkört en Ford Focus -08 idag! Hundarna måste ju på plats, tjockisarna tar snart upp hela våran saab ;P Så får väll se om vi får nått lån, isåfa har vi en ny och fin bil nästa vecka!

Är ledig från skolan imorgon, fruktansvärt skönt måste jag säga! Ska packa och plocka iordning lite sen åker vi till Huskvarna när Nicklas kommer hem. Ska på kusin Tobias dop i smålandstenar och sen lite kalas för mig på söndag :) Mys mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0