Lång dag idag igen

Trodde jag skulle få ha sovmorgon till 9.15 idag, men så blev det inte, Akilles väckte mig 7.30 och ville kissa och sen strax innan nio igen så det var bara att pallra sig upp. Tog en rikitig lång morgon kiss, på sisådär en timme. Faktiskt väldigt skönt både för mig och vovvarna. Sen var det bara att hoppa in i duschen och iväg till skolan. Hade ju första seminariet idag, om idéhistoria och sjuksköterske yrkets utveckling under historien. Det gick bra :) alla var nog lite nervösa för det var ju det allra första "seriösa" vi har gjort sen vi började.

Som ni vet så uppskattar jag inte västtrafik och hur det sköter bussturerna mellan Göteborg och Borås, men idag är jag faktiskt glad att jag inte kom med den första bussen, för när vi är emellan Bollebyggd och Göteborg så går bussen framför sönder, mitt på motorvägen och vi får packa våran buss full med stående, såå glad att man hade en sittplats då + att inte vara nån som fick stå mitt på motorvägen och vänta på en extrabuss :)

Tjockpannkaka med bacon blev det till middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0