Klantskalle!

Ibland blir jag så trött på mig själv! Gick upp 5.30 imorse, packade på mig en massa kläder tog med mig hundarna och gav mig ut i mörkret. Efter en timmes promenad slänger jag mig i duschen, gör mig iordning (to.m håret blev fönat och plattat idag för en gång skull hann jag de) ger hundarna mat och äter frukost klär på mig och går till bussen redo för några timmar iskolan, trodde jag va ?

Upptäcker jag att plånboken med busskort och allt annat ligger i BILEN som är i UDDEVALLA med Nicklas på jobbet!!!!! JAHA? Det var bara att gå raka vägen hem igen. TYPISKT! Fruktansvärt irriterande att jag inte kom på det förrens jag var helt klar, 2 tim efter jag gått upp ur sängen, för då hade jag nämligen inte gått upp för första början! Ohhhh!

Jaja, la mig och pluggade en stund sen så somnade jag så klart, men nu är jag uppe och redo för några avsnitt av True blood innan jag börjar plugga igen :) får väll göra lite nytta när jag missade skolan idag. Måste åka och handla mat när Nicklas kommer hem och sen hälsa på Nicklas brors barn som vi inte har sett på 100 år så hon har nog blivit en riktigt stor bebis nu kan jag tro! Sötnosen!

Drömde att jag och Nicklas var på något slags marknad i natt och att han skulle tatuera in en säkerhetsnål med lila bakgrund på hela överarmen, INTE alls snyggt ska jag bara tillägga! Tillslut blev det ett porträtt på hundarna som såg ut som Lejonkungen, Simba och nån annan filur! HAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Louise [Mamma till Eddie]

sv: hehe gööött! :D jag som älskar rosa, men kan nog inte me åha rosa skor :P men ska köpa ett par svart tror jag :D jaa, klart haha.. han har inte snygga skor han såå :D yeah!

2009-09-21 @ 15:09:05
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Lina Holmqvist

Ha ha vad rolig tatueringen lät =) Tur att det bara var en dröm gumman ! Allt bra i Göteborg med dej ? Miss You ! Kram

2009-09-21 @ 15:19:23
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0