Hotet från underjorden

Upptäckte att Hotet från underjorden också gick på tvn igår kväll, jätte gammal film med Kevin Bacon. Handlar om jätte maskar som lever i underjorden som dyker upp och dödar folk genom marken i princip. Såg den när jag var ganska lite hos en kompis och var efter det jätte rädd för den där masken, vågade inte gå hem från kompisar utan sprang heeela vägen eller så fick jag inte gå på vissa ställen för då skulle masken också komma, haha! Var iallafall tvungen att kika en stund efter att American History X var slut igår.

Har precis vart ute med hundarna och ätit lite frukost, nu ska jag åter igen ge mig in i böckernas spännande värld och låsa ute omvärlden för imorgon är det ju faktiskt dags för semenariet och jag känner mig inte alls förberedd överhuvudtaget, så vi får väll se hur det går :O Det är var denna dagen ska gå åt till iallafall! :(

Hoppas ni får mer skojj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0