Hemma i Göteborg igen

Nu har vi landat här hemma och hunnit mysa med en påse jordnötter framför tvn :)
Tänkt kolla på filmen som är på fyran, men den va ju dubbad, usch sånt klarar jag verkligen inte av, så jag hamnade här istället :)

Helgen har gått kanon fort som vanligt. Fick ett halsband och 2000 kr av mamma och pappa o fredags :) och sen 600 kr och ett halsband av mormor och morfar idag så nu är vi en bra bit påväg mot ett köp av våran efterlängtade diskmaskin, UNDERBART! Ätit massa tårta två dagar i rad nu med, mätt som en plätt!

Dopet var jätte mysigt och Tobias Nils Eric växer så det knakar :) Så otroligt söt bebis! Ser verklgen ut som en människa i mini format.

Idag gick halva dagen åt till att skrubba våran bil, innuti och utanpå. Tog även bilder så nu ligger den ute på blocket :) Så nu hoppas vi att den blir såld innan vi får våran nya fina Ford Focus denna veckan :) Ska bli UNDERBART med en kombi till vovvisarna, tycker nog dom med tror jag ;)

Imorgon är det skola igen, så det är bara att pallra sig upp vid 5.30 gå en timme med hundarna, GUD VA SKÖNT DET ÄR MED HELG :P

Nu ska jag gosa ner mig mellan Akilles och Nicklas i soffan :) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0