God morgon mina vänner

Uppe med tuppen idag :) känns väldigt skönt med tanke på hur mkt som står på mitt "att göra schema" idag. Det ska diskas, packas, pluggas, tittas på Andra avenyn och Trueblood avsnitten och vid 16.30 bär det av till Huskvarna och innan dess ska hundarna ha varit ute på en rejäl promenad. Så att min dag började vid åtta känns kanon.

Ska börja med att sätta mig och äta frukost och titta på andra avenyn hade jag tänkt :) Just nu är jag en hand kort eftersom Akilles är en riktigt latmask och inte kan hålla sina tuggben själv utan jag ska hålla det åt honom, så han står här bredvid och tuggar för full munn!

Just de! Måste ringa tandläkaren om en tid med, går ju gratis i år med :D bäst att passa på då!

Bjuder på några bilder på en livsnjutare, haha!


Kommentarer
Postat av: Miranda

varör går du gratis i år? fusk:P

2009-09-23 @ 08:02:44
URL: http://mirandaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0