Fixar och donar

Nu har jag satt mig ner för fösta gången idag. Åker ju till Huskvarna när Nicklas kommer hem så har plockat iordning lite, dammsugit, diskat och dammat lite, så det är frächt när vi kommer hem på söndag kväll och slipper städa då. Ska bara packa med och göra mig själv iordning :)

Ska äta middag med Jonny och Malin ikväll och kolla in deras nya hus :) Mys mys!

Kör på lila nagellack idag med :D Har verkligen fastnat för det, tyvärr är det från HM och inte världens bästa kvalité direkt :( Får leta vidare efter ett annat. Förresten finns det världens snyggaste nagellack på Kicks, ett matt med massa fina färger, så när studiebidraget/lånet trillar in så ska ett sånt inhandlas, även en rosa datorn hoppas jag och ett skrivbord. Hoppas du kommer snart, skickade iväg papprena igår så borde komma nästa vecka nån gång.

Måste göra mig något att äta nu och en kopp teé har nämligen inte ens ätit frukost än, bara druckit en kopp med varm mjölk och honung :) Hundarna somnade nu efter våran lilla promenad så nu kan jag koppla av :D De har farit runt och busat som sjutton, man måste ju hålla koll på så inget går sönder när galningarna är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0