Djurpolisen

Mina små fisar som betyder allt!

Sitter och tittar på Djurpolisen på animal planet, får en klump i magen varje gång. Speciellt när det är undernärda djur eller hundar som används till kamp, fruktansvärt! Vill både kräkas och hänga de som håller på me det! Tänk att ha en benrangel som går runt hemma och bara kolla på och inte göra nånting? Hur står man ut? förstå verkligen inte det. Eller ha en dd häst liggande på bakgården och bara låta den ruttna? Nää usch! Nu får jag sluta innan jag börjar koka!!!

Vi har en köpare på bilen nu :D så den blir såld inom en snar framtid när alla papper är iordning oså! Jätte skönt! De tyckte den var jätte fin, men det visst vi ju redan ;P

Fick ett ryck och åkte till skogen med vovvarna innan, helt kolsvart var det men som tur var tog vi på dem reflexvästarna som vi inhandlade här om dagen, så allt man såg var två västar som sprang omkring, såg hel kul ut! Haha! Nu ligger de och soversom två små grisar, en på golvet och en i soffan.


Kommentarer
Postat av: hej

jag gillar att läsa din blogg, du är en bra blggare.. =) ha de

2009-09-25 @ 23:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0