Dator

Kom precis hem från ett besök på Inet i Sisjön :) med hem följde en vit Acer D250 10.1 tum, fodral, office paketet och antivirusprogram, 4520 :- gick hela kalaset på, men helt klart värt de :) Ska bli underbart att ha med sig en liten dator till skolan att kunna skriva och surfa på, tänk dig att kunna läsa bloggar på skoltid ;) haha. och till och med uppdatera min egen när jag har tråkigt när vi lyssnar på tråkiga Marita!

Annars har jag sysslat med att lata mig framför tvn och gjort köttfärssås idag :) Imorgon blir det skola igen och det allra första seminariet, får väll se hur det går. Önska mig lycka till! Nu ska jag pilla med min nya kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0