Bilen

Nu är frukosten i magen och snart ska jag ge mig in i böckernas förtrollande värld igen för att läsa om Människan och Hälsa, har ju som sagt semenarie på måndag och känner att jag absolut inte kan NÅNTING! Känns förjävligt! så denna helgen går åt till att enbart plugga och kanske åka lite bil ;)

Hämtade våran snygga Ford focus flexifuel - 08 igår och som ni förstår spenderade vi kvällen i bilen kan man säga :P därför kom det inte nån uppdatering igår kväll. Efter vi hade betalt och hämtat bilen plockade vi upp hundarna och gav oss iväg för att låta dem busa av sig och få springa lösa lite, vilket du verkligen behövde! Efter det bytte vi bil och tog våran Saab och åkte och tvättade den för det kommer nämligen nån snubbe och ska kolla på den idag, så nu håller vi alla tummar och tår för attvi bir av med dem så vi kan köpa en ny stor soffa :D Sen hämtade vi Nicklas syster och mamma och körde dem till Coop forum för att handla lite hårfärg, själv köpte vi en Wunder baun, eller hur det nu stavas! Efter det bar det av till Salhgrenska för att köa Nicklas mamma till jobbet!

När vi väl parkerat bilen var klockan nästan 22 och vi åt lite godis, sen somnade Nicklas och jag la mig för att plugga lite innan jag själv däckade :P så det blev 11 tim sömn idag med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0