Äntligen över!

Vill börja med att undra va sjutton det var för fel på blogg.se igår ? Kom varken in på min egen blogg eller någon annans heller :( Mkt mysko!

Vaknade 5.25 idag och upptäckte att det regnade och hundarna såg inte så pigga ut på en långpromenad, så jag låg kvar till 6 och tog bara en lite promenad med dom var istället :) och glada var dom för de! brrrrr.. sen var det bara att pallra sig iväg till skolan för första gången på en vecka.

Semenariet gick bra även om min grupp fick den flummigaste människosynen att prata om, sociokulturell, som för det första inte är en människosyn utan mer än teori. Nu är jag hemma igen iallafall och har hunnit diska upp lite disk och skulle även dammsugit men jag fastnade här istället.

Började lite skeptiskt kolla på Världarnas krig igår på tv, för till min förvåning var den riktigt bra och spännande :) så för en gångskull kollade jag färdigt på filmen och gick och la mig efter. Åt en påse Polly med, mums!

Just de ja! Besällde soffan igår med, våran Rambo :D Får den antagligen nästa vecka redan eftersom vi valde en lite ljusare brun nyans som de redan hade innan, men det var lite väntetid för hemleverans så nu längtar vi efter våran stora snygga soffa :D Ska bara tvätta upp våran ordentliget och sen lägga ut den på blocket, eller hojta om ni är intresserade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0