American History X

Sitter och tittar på American History X som går på tv fyra plus just nu och äter peppar chips och dricker cola :) En av Edward Nortons absolut bästa filmer, men som vanligt gråter jag i slutet av filmen som vanligt :P och förutom det gör den mig jävligt förbannad, men det får jag väll leva med för jag tycker om den! De flesta filmer med Edward Norton är grymma, han är verkligen kanon som skådespelare.

Nicklas är iväg och hämtar hans föräldrar på 50 års kalas men jag stannade hemma med vovvarna istället. Så jag sitter här och försöker undvika att äta upp alla chips tills han kommer tillbaka! Haha! Så satte mig här för att fördriva tiden.

Dagen har spenderats med att fara runt i olika affärer och kolla på soffa :) Vi har hittat en skit snygg för 15.000 men det är minst 6-8 veckors väntan, så får väll ha lite tålamod helt enkelt, jätte fin var den iallafall och hette Rambo och man får plats kanon många att sitta och förhoppningsvis får väll alla vi fyra här hemma plats också :P

Köpte ett par mörka "stentvättade" jeansleggings på Gina tricot och ett par svarta höststövlar på Skopunkten, va runt i varenda skoaffär jag hittade innan jag tillslut hittade ett par jag gillade :) Impregneringsspray fick följa med hem med så nu kan jag äntligen börja använda min babyrosa uggisar med snörning baktill :D Ohhh som jag har längtat! Älskar hösten när man kan packa på sig lite mysiga kläder, som varma skor, halsdukar, mössor m.m m.m Myyyys!

Nu började filmen igen så det är bäst jag myser ner mig i soffan igen :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0