Tar mig tid!

Tänkte jag skulle sätta mig och skriva för en gång skull, haha!
Har verkligen inte haft varken tid eller lust, men nu har jag inte bättre för mig,
för sitter här och väntar på våran nya soffa, sa komma mellan 15-18 så måste hålla mig hemma.
Håller på att tvätta med så måste springa ner dit och hoppas att de inte kommer under tiden :P
Tvättar kudd/dyn fodralen till våran gamla soffa som förhoppningsvis blir såld så fort som möjligt,
har en spekulant på den som ska komma och titta och då måste den ju vara fräch!
Ska även sälja en fåtölj och vårat hemmabiopaket men än är det ingen som har hört av sig på de! något ? ;)

Skulle egentligen haft skola mellan 9-12 idag men föreläsaren var sjuk, så det blev inget me det!
Ganska skönt måste jag säga eftersom jag ska dit restan av veckan 9-16 nästan varje dag och imorgon är det semenarium och gruppövningar hela dagen så måste sätta mig och plugga med, får väll göra det i nya soffan sen :D hihi!

På fredag kommer mamma och syster yster ner för vi ska gå på Walking with dinosaurse i scandinavium :)
Får väll se om det är nått att ha, men det såg häftigt ut iallafall! och biljetterna har gått åt som smör!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0