Lydnadskurs!

Nu är soffan ihopsatt och iordning efter några timmar slit, främst för my handy man Nicklas :)
Men gud va snyggt och bra det blev, hade jag inte haft en sovande kille i kalsonger i den hade ni fått ett kort,
får bli imorgon istället när kameran är laddad me.

Imorgon är det semenarie nummer tre för min del om lidande, värld och livsvärld, får väll se hur det går,
med tanke på att jag verkligen inte har hunnit sätta mig och plugga idag, har ju en timme att förbereda sig på,
så får spendera den tiden väl!! Gruppövningar om hur man arbetar i grupp ligger också på schemat imorgon så det blir skola mellan 9-16 imorgon.

Hinner inte koppla av när jag komer hem heller, då bär det av till kungliga hundar för att gå Allmänlydnads kurs med Akilles :) Ska bli jätte skojj, bara han kan sköta sig med de andra hundarna, han är ju ett lite monster ibland som sagt! :) men ett sött sådant som tur är! Så imån måste det inhandlas en massa korv korv korv!

Nu ska jag nana sängen, 5.20 blir det en timmes promenad med vovvarna innan duschen och skolan :)
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0