Go kväll!

Nu har jag äntligen satt mig ner för första gången idag, eller ja förutom skolan då vill säga! och då kopplar man ju inte direkt av, har vart både gruppövningar och semenarie idag så det har vart mkt för hjärnan.

Efter skolan var det bara att slänga i sig maten och sen ge sig iväg på lydnadskurs med Akilles :)
Har vart jätte kul och Akilles skötte sig som vanligt, han är jätte duktig bara man har en köttbulle i handen! Hihi!
Blir jätte nyttigt för honom att vara bland massa hundar. Vi kör nästa Tisdag igen :)

Nu ska jag ge hundarna mat och sen ska jag gosa ner mig med en daim i våran nya gosiga soffa och kolla på säsongs premiären av Desperate Housewifes :D UNDERBART!

Ha en mysigkväll så hörs vi imorgon :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cattan

Hej!! kan du se malins header?? för ingen annan än jag verkar kunna det.. hahahaha

2009-10-08 @ 22:13:42
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0