typiskt mig


"kissa och bajsa snabbt nu, matte är jätte hungrig" så låter det ALLTID varje morgon när jag är ute med vovvarna, och vad händer sen när jag kommer in? Jo, jag ger hundarna mat, kollar så att Akilles äter upp sin innan Lotta snor den, sätter på datorn och sätter mig här. Ingen frukost! Tar kanske en timme innan jag sätter mig och äter, haha! Jag är helt enkelt hopplös! och hungrig är jag!

Hundarna ligger i soffan och busar med husses strumpor :) Kul låter dom, som alltid! Lotta har nått konstigt läte för sig och Akilles är inte sen att hänga på.

Dagen ser ut så här:
ÄTA!!
Duscha
Packa?
Åka till stan och träffa Sara och Viktor
Hem och:
Diska
Packa?
Plocka iordning
HUSKVARNA!

Håll tummarna för att vi är uppe till IDOL FINALEN! :D

Varnar för lite dålig uppdatering i helgen, då min tonåring till syster är ganska bra på att ockupera datorn! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0