Tomtegröt

Även dagen frukost bestod av tomtegröt :) MUMMA!

Filmen igår var kanon, jätte spännande med varulvar och grejjer :) slutet var väll inbte toppen, så jag förväntar mig en till film snart ? Nått som också överraskade mig var att jag för första gången köpte biljetterna på internet och bara hämtade ut dem i automaten, hur nice va inte det ? Hur smidigt som helst ju! REKOMMENDERAS!

Nästa film på bio blir AVATAR och LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES och det snart hoppas jag! :)
Avatar verkar kanon bvra, såg trailern för andra gången igår och vill se den ännu mer nu! Premiär den 18 dec.

Tittade även på den fjärde Johan Falk filmen igår, den var bra men det tre första var bättre, man saknade Frank lite i denna tyvärr. Men alla är helt klart se värda, får väll se om det blir den femte ikväll kanske :)

Nicklas och jag har även kommit på vad vi vill ha i julklapp, SÄLLSKAPSPEL :) frågesport och sånt roligt, vi har inget sånt hemma så det behövs tycker jag. Så det blir från Nicklas sida, jag har ju redan köpt till mig själv av mamma och dom ;) hihi!

Nu ska jag lägga mig i soffan framför tvn, Nicklas är iväg och målar idag med så jag och vovvarna är själva här hemma. Ska ställa mig och diska och laga Choritzogryta sen, får väll se om det är något att ha.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0