Svärmor


Efter skolan coh föreläsning om cirkulation igår, typ hjärtat och sånt så bar det av till Nordstan för att möta svärmor Elisabeth. Lite julklapps shopping stod på schemat och en fika på stan. Cibata med salami och brie och en ICE LATTE! MUMMA!

Lite handlat blev det iallafall. Även till mig själv såklart. Ett par "MC boots" och hårfärg, mamma ska färga håret på mig i helgen när vi åker upp till Huskvarna, ska bli kanon skönt att bli mörk igen, hatar min hårfärg just nu, usssch!

Annars blev det julklapp/födelsedagspresent till mamma och pappa, Ellinor och Nicklas syster, så har en del kvar :P Får blir nästa vecka eller i helgen på A6 kanske :)

La precis i första maskinerna tvätt och tittar med ett halvt öga på sjunde himlen, är ju drygt en timme kvar till min heliga timme med förlossningskliniken på fyran! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0