SNÖ!


Föreläsning idag så det var bara att pallra sig upp vid sex och gå ut på promenad, och såklart regnade det! BRR!
Såg ut som en slickad katt när jag kom in, för att inte tala om hur blöt jag var om fötterna då jag hade gått i UGGS!

Tänkte att jag skulle vara smart och tog på mig gummistövlar och regnjacka när jag gick till bussen. Somnade på bussen som vanligt och vad händer när jag tittar upp ? JO SNÖ! Typiskt! Hur kul är det med gummistövlar och en tunn regnjacka när det är minus och snö ute ? Fötter som isbitar! En nackdel med att åka så långt till skolan, man har ju ingen aning om hur vädret är när man kommer fram.

Har precis slängt i mig lite nudlar och kollar på förlossningskliniken på fyran :) Det har haft "säsongs start" igen som tur är! Måste ner och byta tvättid då vi har bestämt oss för att ta en tur till ULLARED imorgon eftermiddag.

Ska göra köttfärssås lite senare när Nicklas kommer hem och sen åka och handla lite mat tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0