Retsticka!

God morgon!
Sitter här och äter "tomtegröt" med av längtan till dig spelande på spotify.
Gröt är helt klart en av de bästa sakerna med julmyset!
ÄLSKAR DENNA tiden på året, njuter av de mysiga ljusstakarna och belysningen,
snart ska tomtarna fram med och sist med inte minst julgranen.

Direkt efter morgon kissen med hundarna idag så satte jag igång och städa, faan lång skit ÖVERALLT!
Så nu är det undan plockat och dammsugit, såå sköööönt! Bara disken att ta tag i med, pust! Värsta jag vet!
Vi har ju köpt en diskmaskin men inte fått den installerad så den bara står det och hånflinar åt mig, usch! :P
Trodde jag diskade för sista gången häromdagen, men inte de inte. Bäst att sätta fart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0