New moon

Makaronpuddingen är i ugnen och disken är diskad, nu är det bara Nicklas som fattas :)
Har aldrig gjort det innan, så kan ju bli spännande!
Ska bara äta lite, göra oss iordning och ut med hundarna sen bär det av till SF Bergakungen,
det är nämligen ÄNTLIGEN dags för att se New moon :D som jag har väntat.
Det är nämligen så att jag har en kräsen sambo som MÅSTE sitta längst bak vilket inte har gjort det så lätt att köpa biljetter till den här filmen :P men nu så var jag ute i mkt god tid!

BIOTAJM!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blev jag mkt avundsjuk!!! Låter verkligen som en toppen kväll och filmen ska ju vara såååå bra.

Hoppas att ni får en kanon kväll. Kram johanna

2009-12-05 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0