Mörkt som natten

Buhu va mörkt det är ute! Mysigt men man blir såå trött.
Har vart i skolan på föreläsning om cellmetabolism idag, SKIT TRÅKIGT! BAJS OCH BLÄ!
Inte alls min grejj med sån där fysikskit eller va det nu är för något.
+ att jag hade kuggat på tentan jag skrev i fredags, så det är väll bara att ta nya tag, puhhh!
Ska iallafall inte tänka på tentor nu när jag inte har nästa förrens den 15 jan efter "julledigheten"
Jag tänker bara vila min lilla skrynkliga hjärna.

Föreläsaren ställde in föreläsningen på fredag med så jag är ledig, mkt SKÖÖÖÖNT! :D

Ska lägga mig i soffan och mysa under en filt med två trötta hundar och kanske få sin sambo att laga lite mat ? :D vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0