Lite vitt


Vaknade och tittade ut idag och vad ser jag, lite snö :D så nu hoppas jag ännu mer på en vit jul.
Tyvärr har den mesta snön nu blåst bort och lagt sig i kanterna, jag som tänkte gå ut och leka med vovvarna i snön! så jag vill ha MER SNÖ MER SNÖ!

Mindre än en vecka till jul nu med, MYYYYS! På tal om det så har jag massa julklappar att slå in så får väll ta mig där bak och sätta igång med det, det ska även städas och tomtar och granen ska sättas upp i helgen och även inte till stan nästa vecka och köpa julklapp till min kära sambo och något gott till vovvarna :)

Idag blir det krogen med Sara, frågan är bara hur sjutton ska man klä sig ? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0