Julgodis :) och choklad ÖVERALLT!

Jag är hopplös, både när det gäller att laga mat och baka.
Grejjer överallt, ingredienser överallt!
Min pappa som är kock hade gråtit om han såg mig i köket :D haha!

Nu är iallafall rispuffarna och cornflakes kakorna gjorda och när Nicklas har diskat färdigt efter mig :P
så ska jag ge mig på att göra snöbollar, knäcker får vänta tills imorgon :) och kanske kola om jag vågar!
Massa temperaturer och kulprov och sånt, låter alldeles för krångligt för mig.

GISSES VA DET SNÖAR! har säkert kommit 5 cm på bara nån timme! och se som sa att det skulle bli plusgrader och regn, pytsan säger jag bara! VIT JUL HERE WE COME! Ska ut och mysa med hundarna i snön snart, så fort jag är färdig i köket!

Så nu är det bästa att jag fortsätter :) så jag blir färdig nångång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0