HUVUDVÄRK!

GAAAH! Jag hatar min huvud, eller aa iallafall när det värker, FRUKTANSVÄRT!
Har inte fått ett skit gjort idag, tänkte jag skulle packat lite eftersom det bär av hem till mamma och pappa imorgon :) för imorgon på dagen blir det Nordstan och en fika med Sara, gud va längesen :) Ska bli kul!

Ska inhandla lite julklappar och grejjer till mig imorgon, bla. den snygga tröjjan på reklamen för Gina Tricot :)

Väntar på Nicklas nu och hoppas han ska laga lite mat till mig :) Har tinat kyckling men ingen aning om vad jag ska göra med den :P

JUST DE! KATASTROF! Förlossningskliniken går ju inte på tv4 längre upptäckte jag igår :O Hela dagen förstörd, så som jag hade väntat på att klockan skulle bli 13.25 och travet skulle vara slut :(

Tävlar även i Kenzas blogg om en sjukt snygg skinnjacka som hon har designat :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
(Vi vet ju alla vad som hände med min förra, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0