Hej igen!


Plugget har tagit kål på mig.
Har varken känt lust, ork eller haft tid till att sitta här tyvärr.
Har inte haft nått spännande att skriva här heller.
Har jag inte vart iskolan eller pluggat så har ALL tid gått till min sambo och underbara hundar.

Till min förväning så ser jag att folk fortfarande är inne och tittar om jag har skrivit något kul :)
Känns roligt, så kanske ska försöka ta tag i det över jul och börjar skriva några rader om dagen,
nu när jag inte har tenta förrens 15 jan igen.

Nu ska jag gå kvällskissen med vovvarna och sen nana sängen, har varit en jobbig vecka med tenta plugg och tenta idag så behöver vila :) Natti natti! och vem vet kanske hör ni ifrån mig imorgon igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0