Det finns hopp

Kallt och fruset ute och några få snöflingor ramlar ner från himlen, kanske en vit jul i Göteborg iår ? Jag hoppas iallafall, det hade vart underbart! Nu håller vi tummarna att det håller i sig!

Har sprungit fram och tillbaka från tvättstugan sen sju imorse, pust! Skulle ha tvättat 13-16 som jag brukar men eftersom vi fick infallet att vi skulle åka till Ullared idag vid tre så fick jag byta och som vanligt är alla tider fulla, som du brukar vara om man inte bokar en vecka i förväg så jag fick ta vad som fanns kvar innan måndag och det var idag klockan sju eller lördag klockan sju och vem vill gå upp på lördag klockan sju, inte jag iallafall! men jag la i tvättan imorse gick och la mig igen och ställde klockan och sen gick och hängde upp den så har fått sova nån timme extra iallafall :) mkt skönt! och välbehövlgt om jag ska springa på ullared några timmar sen.



På tal om tvätt så måste jag visst springa och hämta den nu tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0