Bananjuice


På Ullared sålde de olika juicer i tetrapack, passion, apelsin osv. men också med smak av banan och 4 andra frukter, kommer inte ihåg vilka, så var ju tvungen att köpa och testa den. Ångrar jag mig ? Jag kanske. Den såg läskig ut så där lite spy grön aktig och sen smakade den BANAN! och då menar jag bara banan och så var det lite tjock i konsistensen. Lite läskig var den och passade definitivt inte till att dricka till mat som jag och Nicklas gjorde igår. Däremot är den nog kanon god i milkshake, drinkar eller liknande.

Nio väckte Akilles mig imorse och tyckte det var dags att ge sig ut i snön, tur att han är så söt så han lägger sig på ens arm och slickar i örat :) hihi! Akilles fick ett nytt fint täcke igår som han "plast" matte och uppfödare har sytt till honom, tack Lotta! :) Lägger ut bild på det!

Dan före dan före dopparedan, eller ? :) JOJOMENSAN! WIIIE! JAG ÄLSKAR JULAFTON! och min första jul hemifrån för den ska firas här i Göteborg med Nicklas familj :) sen på fredag bär det av till min I Huskvarna för ytterligare en "julafton" och massa mat!

Idag ska jag diska och plugga och såklart ut i snön och ta kort på vovvarna :) Måste ju ha lite fina vinter bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0