ändrade planer


Nicklas kom hem och bestämde att vi skulle in till stan :) så så blev det!
Så någen matlagningen blev det heller, utan en tre rätters på "Jensens Böfhaus" :P
Nachotallrik, hamburgare och chokladmousse, så gissa om jag är mätt ? Ojojoj!
Även en tröjja rikare :) den svarta munktröjjan med blommor på från Gina tricot :D LOVE IT!
Skulle ju köpt en väska men hittade ingen som jag fastnade för direkt, så får väll se om det blir en imorgon.

Nicklas inhandlade ett par skor :) och jag ett par värmande sulor till mina "MC boots" jag köpte häromdagen.
Missade ju Mammas pojkar, så är jätte spänd på vilka killarna valde, så MÅSTE se det imorgon :) HEJJA JANE!

Nu ska vi nana sängen, ska bara kika färdigt på Kniven mot strupen först, är ju från Habo :P haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0