Upphittad!

Glömde ju berätta att klotången är hittad och klorna är klippta på vovvarna! Det roliga är att jag alltid klagar på Nicklas när han letar efter sin plånbok eller nycklar, för han kollar bara runt lite och sen lyftar jag på en grejj på byrån och så ligger det där. Jag hade verkligen letat igenom hela lägenheten efter klotången, eller iallafall där jag trodde den kunde vara, så igår så lyfter jag på ett lakan på byrån och gissa vad som ligger där under ? Joo klotången i egen hög person! Typiskt! Där fick jag äta upp allt jag hade sagt! + att jag har spenderat säkert en timme på att leta efte den f*rbannade klotången!

Hundarna väckte oss inte förrens 10.30 idag, så en lite sovmorgon fick vi iallafall, vilket är väldigt uppskattat. Morgonpromenaden, frukosten är avklarad och även lite "vovvebus" så nu äterstår att se vad det blir av den här dagen :) Åker nog en sväng till skogen med hundarna och sen kanske en sväng till Göteborgskalaset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0