Två kapitel kvar

Gick och la mig och läste ytterligare ett kapitel till efter frukost, Anledningen till att jag inte hann längre var att Nicklas somnade ijämte mig coh då kunde jag inte låta bli att släcka läampan och somna jag me, såg ju så otrioligt skönt ut! Så nu är det "bara" 80 sidor kvar att läsa, hade önskat att de var några färre, puhhh! Känner mig ganska duktig, tror inte det kommer vara alla 120 eller 150 eller vad vi nu är i klassen som har läst hela boken på över 300 sidor tills första föreläsningen om den på måndag, men jag vill iallafall känna mig väl förberedd så jag kan hänga med :) Ska tillägga att boken faktiskt är ganska intressant som tur är!

Mamma ringde och väckte oss och väl vakna var det bara all flyga ut med Akilles, ojj så nödig han var efter att ha sovit en massa timmar i sängen med oss. Man kan väll säga att det var tur de, för vi hade planerat en lång promenix med vovvarna så vi tog den med en gång och en bit från huset sa jag "de var nog tur att vi gick nu för det verkar som det mulnar på ganska fort nu" några meter senare när jag precis ska öppna porten så börjar den bokstavlgt talat ösa ner, ojj ojj! Nicklas kläcker "ha man inte tur i kärlek så har man tur i spel" WHAT ? HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0