Trötter

Ännu en skoldag avklarad :) Haft en föreläsning om hur man säker och hittar information i böcker och på nätet, faktiskt intressant och mkt mkt bra att veta in för de kommade åren, så idag har det kännts som en mkt mer nödvändig skoldag än de tidigare där vi bara gått igenom kursplan och annat sånt tråkigt som man kan läsa själv och inte behöva gå igenom varje mening på, likadant schemat, de har väll alla läst tidigare ? :S

Slutade vid 11 idag så kom med den tidiga bussen, annars hade man inte kommit hem förrens två, snacka om dåliga förbindelser :O Så det var kanon! Lina, som har Akilles kullsyster var gullig och tog med sig sin lillbror och kom hit och tog ut hundarna, de var ute jätte länge med dem, vilket jag verkligen uppskattar :D och underlättade min dag så mkt :D tack!

Jag och Maria åt lite varmakoppen och rostade lite bröd och åt så däckade vi båda två, Maria i soffan med tvn och jag i sängen med ipoden och Akilles, sov i nästan två timmar innan telefonen ringde vilket var väldigt väldigt välbehövligt, känner mig lite piggare iallafall.

som vanligt så glömde jag att tina något att äta imorse så Maria och Nicklas stack iväg och köpte kinamat nu för min mage SKRIKER verkligen efter mat, så då får gärna komma snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bilder tack Bloggen blir liite roligare då!

2009-08-28 @ 15:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0