Tack!

Fick en anonym kommentar att jag har en fin blogg, tack så mkt :)
Det var inte det lättaste för en oteknisk människa som jag!
Slänger upp en bild på mina gullungar, de är så söta när de sitter och kikar! De är vekligen mina små bebisar, skulle inte klara mig en dag utan dem! Hur underbart är det inte att komma hem till två glada hundar som hoppar och studsar och viftar på hela rumpan ? Undebart! Hundar förgyller verkligen livet! Akilles ligger helt utslagen efter en helkväll med sin mamma och två av hans kullsyskon, så roligt att se att de trivs tillsammans och blir som ne liten flock även om de inte ses så ofta.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Nicklas och äta naturgodis :) Mumms! Har haft en kanon trevlig kväll med trevligt sällskap men nu ska det bli skönt att koppla av och tacka gudarna för att det är fredag!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredagskväll! :D



/Tobias

2009-08-28 @ 23:01:11
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0