Stackars liten!

Akilles är nästan blind, han har både gått in i dörrar och väggar idag, inte alls kul att se honom med så ont i ögonen. Han blundar hela tiden stackarn. Hoppas det blir bättre så fort jag kan börja behandla honom imorgon och att det inte är värre än en ögoninflammation och att han inte smittar Lotta. Min plutt!

Är hemma från jobbet nu och ska ställa mig och diska innan jag kan börja laga lite mat, blir köttfärssås och spagetti idag hade jag tänkt :) Nicklas är inne istan och ska köpa 2 års present till mig, spännande! Undra vad han hittar på för något och förhoppningsvis har han med sig ett rosa paraply till mig med (VILL HA!!)


Kommentarer
Postat av: *En överviktig 16årings resa ner*

Tack för de stöttande orden! (:

2009-08-18 @ 06:28:39
URL: http://minresaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0