Sömntutor

Sitter och spenderar min kväll precis som jag brukar, vaken själv med tre sovande grisar i soffan! Nicklas syster gick precis hem och filmen är slut så jag hamnade här, Nicklas sover ju ändå! Blev inte så mkt film, kollade mest på friidrotten, det är ju så kul! Ätit en massa naturgodis med, så är mätt som en plätt!

Akilles har vart väldigt pipig och trots att han skulle fasta idag så kunde jag inte låta bli så jag ställde mig och gjorde välling innan och än har den inte kommit upp igen så jag hoppas att han får behålla den, han var ju så hungrig stackarn. Imorgon ska han dock börja få lite överkokt ris och kokt nötfärs så jag hoppas det ska gå vägen, nått måste jag ju blanda medicinen med.

Ska kika lite på criminal minds nu på kanal nio, får väll se om jag har sett det innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0