som ny!

Kom precis ur duschen och känner mig verkligen som ny, usch va skönt det var! Ren och fräsch!
Lyssnar på Marliyn Manson på spotify, Underbart!
Har varit ute på en lite promenad med vovvisarna med i den strålande solen, fast så varmt är det tyvärr inte!
Brevbäraren var här nyss med så fick post från Högskolan i Borås, skulle registrera mig på deras hemsida
så jag inte missar min plats, så ny är jag officiellt sjuksköterskestudent :D wiiie!
Både spännande och lite pirrigt måste jag säga, även om det inte är så länge sen som jag pluggade sist så
är det ju nått helt nytt för mig, men antagligen är jagju inte den enda som känner så, jag har ju min vän Maria!

sen för att hoppa till nått helt annat blir jag GALEN, har letat efter den där förbannade klotången sen igår morse och har
fortfarande inte hittat den, kan inte fatta vart den har gömt sig!! säkert hundarna som har gjort det för at slippa!
Letandet förtsätter ...

När Nicklas kommer hem ska vi ställa oss och göra pastasallad, mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0