Shoppingrunda

Tog en sväng in till nordstan efter frukosten för att köpa något till Nicklas till våran 2 årsdag, dock kan jag inte skriva vad för jag vet att han kommer snoka här, nyfiken som han är :) Kan uppdatera er om detta på tisdag när han har fått det. Blev självklart en massa skit till mig med:

Två par jeansleggings från Bikbok
Nagellack, vitkajal och rouge från H&M
Två tshirtar och ett linne från Gina tricot
En cocos och en vaniljparfym från Yves rocher
Almanacka och mapp från Akademibokhandeln

tror inte jag glömde något :) så nu är jag redo för skolan på tisdag, har redna köpt massa pennor, block och annat nödvändigt, nu fattas bara ett busskort så jag kan ta mig till Borås men det får jag köpa imorgon eller på måndag.

Akilles är mkt mkt mkt bättre nu, jätte skönt att se honom så bra redan. Han ser inte ut att ha alls ont i ögonen längre och han har fått börja äta små små små mål med ris och kokt nötfärs idag så nu hoppas vi på att magen kommer igång med. Skulle ju ha ställt ut honom imorgon, men blir inget med de tyvärr, men jag åker och kolla på de andra syskonen iallafall och hejjar på! Ska kika lite på tvn nu, väntar på friidrotten som börjar vid 6 nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0