Så mkt man vill!

Sitter här och kolla på nail4you.se och alla deras fina dekorationer, tippar och nagellack och bli helt galen! Skulle så gärna vilja förlänga naglarna och älskar ju att pilla och hålla på så skulle passa mig perfekt att göra det själv hemma en kväll, men det står ju försjutton inte vad man behöver köpa för att kunna göra basic naglar? Startkitten är ju svindyra och behöver ju inte dirket värsta exlusiva grejjerna. Ingen som vet ? Får väl helt enkelt gå och göra en manikyr istället!

Klippa mig vill jag me :D Mamma gjorde slinger förra gången jag och Nicklas var uppe och hälsade på i Huskvarna men för att klippa mig behöver jag en frisör. Just nu har jag verkligen inte råd så får helt enkelt vänta tills studielånet trillar in om det nu blir några pengar över till det .. Tänk om man vore rik ? Gud va skönt!

Hade jag vart rik så hade jag köpt ett hus med en stor tomt som hundarna kunde busa omkring på och bygga en hundgård till dem som de kunde vara i på dagarna när Nicklas jobbar och jag går i skolan, tänk va skönt för dem!

Ska nog gå och lägga mig och drömma om fina naglar och röda hus med vita knutar! Natti natti gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jonna!

vad fin din blogg blev.. :) kram

2009-08-16 @ 00:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0