Redan lite bättre

Nicklas var och hämtade ut medicinen till Akilles innan, dock fanns tydligen inte den salvan som vet. hade skrivit ut på recept så "apotektanten" fick ringa till vet. och byta och grejja, så nu blev det droppar istället och han ska ha det 4 ggr om dagen så det kan bli lite pyssligt men det ska nog gå. Skönt att han har blivit lite bättre iallafall, han kan se igen :D to.m busat lite med Lotta!

Nicklas har köpt 2 årspresent till mig nu med, tog han ett tag :P så nu är jag jätte nyfiken på vad han har hittat på, men smart som han är ska han först hämta ut det på måndag så inte jag kan rota här hemma. Han vet att jag inte har så mkt annat för mig när jag går hemma, haha! Egentligen vet jag att han så gärna vill berätta, men det får han inte för jag tycker om överraskningar!

Känns som klockan är typ 12 eller nått, jätte mysko! Känner mig redo för sängen på något konstogt sett. Tur är väll de eftersom jag ska börja jobba 06.30 imorgon, kan ju inte vara uppe hela natten då inte. Nu ska jag gosa ner mig i soffan igen, tror jag måste ta något att äta med, är lite hungrig och då kan jag absolut inte somna sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0