Purpel rain, purpel rain

La mig och vilade en stund innan, dock väldigt svårt att sova när man har 2 galna hundar med en massa överskotts energi som ska hoppa och trampa på en när man ligger i sängen, men söta är dom! så vilade mest ögonen lite bara. Nicklas lagade färskpotatis och fläskfilé så länge :) Pappa har ju köpt en elgrill till oss, jätte smidigt, så han använde den när han gjorde fläskfilén, smaskens!

Har hunnit kolla lite på friidrotten med, bolt sprang ju idag, fast inget världsrekord idag inte. Kommentatorerna lät så besvikna, men HALLÅ man kan väll inte förvänta sig att han ska prestera ett världsrekord varje gång han kliver ut på en arena, han är ju häftig att bara kolla på när han joggar in i mål med sina gigantiska fötter, de är nog lika stora som Nicklas, Haha!

Testade min nya lila nagellack med, inte det bästa jag har haft men färgen är underbar! Hade sett ett matt nagellack på Kicks när jag var inne istan för ett tag sen men glömde såklart helt av det idag, så får helt enkelt bli nästa gång. Fanns är kanon snyggt rosa som var hur coolt som helst, speciellt med den matta ytan! Helt klart ett måste om det finns kvar.

Akilles är hur pigg som helst och han är sig själv igen, såå sköönt, Dock kissar han som en häst efter allt dropp så han väckte mig 3.30 inatt och sen 9 imorse och nu idag har vi säkert varit ute varannan timme. Får väll se om de blir en helnatts sömn inatt :) Även lite bajs har det kommit så nu är han nog nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0