Otrevlig överraskning!

När vi kom hem ifrån Rix FM igår så upptäckte jag att Akilles knep väldigt med sitt ena öga, han kollade knappt på det. Idag är det tyvärr ännu värre, han kniper med båda och inte vet jag om det är för att han har ont i det ena och liksom automatiskt kniper med båda eller om det faktiskt har spridit sig över natten, så nu är veterinär tid bokad tills imorgon bitti, stackars liten! Bara det inte är ett hornhinnesår efter allt spring och bus i skogen igår. Håll tummarna!

Vaknade av mig själv vid 10 idag för första gången på väldigt länge, brukar alltid vara av en "Lotta duns" i sängen eller alla Akilles fyra ben i ansiktet, så det var väldigt skönt kan jag säga. Att Akilles öga hade blivit sämre var mindre kul! Så nu har vi varit ute på morgon promenaden alla tre och hundarna har ätit frukost så nu är det bara jag kvar :) funderar på risgrynsgröt eller kanske vanilijyougurt med start, vi får se!

Börjar jobba klockan ett på hunddagiset där jag har jobbat till och från sen januari iår. Det ligger i huset bredvid så det är jätte smidigt, går ca 5 min innan jag börjar, jätte skönt! Blir väll tyvärr inte så mkt mer jobb där nu när skolan börjar, för vill koncentrera mig på den nu, så kommer väll alla vovvarna :) (eller nästan alla iallafall)

Nu blir det bloggläsning och frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0