Onsdag

Nu sitter jag vid datorn för första gången idag, vet inte vart all tid flög iväg, antagligen när jag råkade slumra till några timmar innan sen hade det vart fullt upp känns de som.

Vaknade med en lika dålig hund som dagarna innan, inte ett dugg bättre känns det som tyvärr så imorgon blir det ett samtal till vet. och se ifall vi kan få en tid att komma in igen. Vill ju ha en pigg och snygg hund till utställningen på söndag, så hoppas hoppas hoppas att ett mirakel sker över natten :)

Inte kunde jag vara hemma och tycka synd om honom, bara en lite promenad och sen sticka iväg til hunddagiset för att öppna, jobbade dock bara till strax innan 9, jätte skönt! Så gick hem och och la mig och mös med vovvarna och sen ena sekunden så höll jag i ett tuggben till Akilles och sen den andra vaknar jag och klockan är 11.40 :O och ja skulle börja joba klockan 13 igen och hundarna skulle rastas och äta och jag själv skulle äta så det var bara att flyga upp. 12.55 var jag klar och som tur är har jag ju bara 1 min från jobbet, knappt, så jag hann i tid som tur var :)

Nu har vi käkat pizza, vart nere och handlat på ICA lite och kollat på friidrotts VM en stund. En gemensam kompis till mig och Nicklas har även vart och hälsat på en stund och tjötat lite, hon flyttar till Norge och ska jobba i helgen så ville säga hej då! Det är även tack vare henne kan man säga som jag träffade Nicklas :) så hon är bäst kan man säga ;) men det är en lång historia som jag kan ta en annan gång :) i ett alldeles eget inlägg när jag har tråkigt!

Nu ska jag äta polly, dricka cola och kolla färdigt på friidrotts VM för ikväll och sen väntar sängen efter en lång dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0