"Mannens plats är i köket" ;) haha


Nicklas gjorde maten idag, fläskfilé, potatis och "bajssås" (vet inte hur man stavar de). Alltid när jag handlar eller Nicklas ska handla så skriver jag bajssås, mkt lättare så! Mummsigt värre. Jag satt i köket och läste och gjorde han sällskap, så nu har jag bara ett kapitel kvar och det ska jag lägga mig och läsa färdigt nu snart, ska bara borsta tänderna och kissa vovvarna innan.

Tar sovmorgon från skolan imorgon, så min buss går först vid 11.27, jätte skönt! Första riktiga föreläsningen imorgon, lite spännande faktiskt. Känns som det börjar på allvar nu för nästa vecka kommer första seminariet. Ska även stanna kvar efter skolan och vara med på "fika med fadder", en del av insparken på högskolan. Ska bli kul att se va de som har läst några terminer mer än oss har att säga och tipsa oss om :)

Bestämt att vi åker till mamma, pappa och syster yster i helgen med :) En lite tripp till Huskvarna skadar aldrig.

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din kommentar gumman =)

2009-08-30 @ 22:55:44
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0