Lilla plutten

Nu har Akilles spytt tre gånger till idag, en gång på min fina ryamatta som vi har i sovrummet så den har jag fått skura i badkaret och sen två gånger till på golvet som tur var! Så ska ringa när jag vaknar imorgon för att få en tid så fort som möjligt för att utreda om det är någon infektion i kroppen som ligger bakom att han har ont i ögonen, hoppas det inte är något allvarligt med min plutt bara. Får uppdatera er mer om det imorgon när jag själv vet :)

Har myst i soffan med ostbågar och cola framför CSI nu och snart blir det väll sängen om jag ska upp och ringa vet .imorgon vid 7 och sen packa och fixa innan vi tar bilen upp till Huskvarna, hela huset för oss själva hela helgen så vi ska grilla, mysa och bara ta dt lugnt, hoppas på kanon fint väder så man kanske kan sola för första gången i sommar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-21 @ 01:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0